21 mar. 2023

Ponovno rojstvo KLH Audio

15 minut z Davidom P. Kelleyjem, izvršnim direktorjem KLH Audio

Vrnitev KLH je bila velika novica na CES 2018. Strokovnjaki iz industrije in avdio navdušenci so opazovali z velikim zanimanjem in malo skepse. Bi lahko ikonično znamko, ki jo je leta 1957 soustanovil hi-fi pionir Henry Kloss, obudili na način, ki bi se poklonil njenemu ustanovitelju? Ali pa bi bil to samo še en primer subjekta, ki pridobi pravice do nekoč znane blagovne znamke z malo ali nič zanimanja za spoštovanje identitete in vrednot, ki so ga sploh naredile slaven? Ironično je Acoustic Research, blagovna znamka zvočnikov, ki jo je Kloss pomagal lansirati leta 1954, preden je soustanovil KLH, dober primer nekoč cenjene blagovne znamke, ki še vedno obstaja, vendar ni podobna izvirnemu AR s svojim sodobnim poudarkom na poceni zvočniki in slušalke. V primeru KLH pa je odgovor na prvo vprašanje odločen "da". Pod vodstvom nekdanjega izvršnega direktorja Klipscha Davida P. Kelleyja, ki je blagovno znamko kupil leta 2017, se je KLH uspešno ponovno uveljavil kot kakovostna blagovna znamka zvočnikov, ki ne le spoštuje, ampak gradi na idealih svojega ustanovitelja. Pred kratkim smo se srečali s Kelleyjem, da bi izvedeli več o tem, kaj je novi KLH dosegel v svojih štirih in več letih, in da bi dobili predogled, kaj je na obzorju. Pravzaprav je prihodnost svetla, saj razkriva načrte za nov zvočnik, zgrajen na podlagi načel akustičnega vzmetenja, ki jih je proslavil Henry Kloss.


KLH Audio
Sound & Vision